Često postavljana pitanja

Uplate penzija/mirovina direktno zavise od uplate sredstava od strane Federalnog fonda PIO/MIO.
Banka rasknjiži penzije/mirovine na račune svojim korisnika penzionera/umirovljenika čim se sredstva za navedeno uplate od strane Federalnog fonda PIO/MIO.

Za otvaranje transakcijskog računa fizičkog lica rezidenta koji u Banci prima platu ili druge redovne i neredovne prilive (osim umirovljenika/penzionera koji mirovinu/penziju primaju preko Fonda PIO/MIO) potrebno je vaše lično prisustvo i važeći identifikacioni dokument, kopija lične karte/osobne iskaznice i potvrda o prebivalištu izdana od strane CIPS-a, ne starija od tri mjeseca.
Za transakcijski račun studenta potrebno je dodatno kopija indexa, odnosno stranica sa slikom, ličnim podacima i stranica sa upisanom godinom.
Za umirovljenike/penzionere koji mirovinu/penziju primaju preko fonda MIO/PIO potrebno je, dodatno dostaviti i ček od penzije, kao i popuniti ovlaštenje za prijenos penzije/mirovine.

Za otvaranje računa nerezidentu potrebno je vaše lično prisustvo i važeći identifikacioni dokument, kopija putovnice/pasoša, kao i potvrda boravišta izdata od strane nadležnog terenskog centra za poslove sa strancima, uz obrasce popunjene u poslovnici Banke.
Izuzetno, državljani sljedećih država mogu ući u BiH sa valjanom osobnom/ličnom kartom kojom se dokazuje identitet i državljanstvo:
•     država članica EU
•     država potpisnica Šengenskog sporazuma
•     iz zemalja: Andora, Crna Gora, Lihtenštajn, Monako, San Marino, Srbija, Sveta  Stolica i Švicarska Konfederacija
U slučaju stranih dokumenata koji nisu napisani na jednom od jezika koji se koriste u BiH, potrebno je dostaviti prijevod ovjeren od strane ovlaštenog sudskog tumača.

S obzirom da je Addiko Bank d.d. članica Agencije za osiguranje depozita Bosne i Hercegovine, štedni ulozi građana osigurani su prema Zakonu o osiguranju depozita, u iznosu do 50.000 KM po klijentu.

Prekoračenje po tekućem računu se odobrava klijentima koji su u stalnom radnom odnosu i imaju redovne mjesečne prilive na tekućem računu. Prekoračenje se dobija  bez žiranata i korišteno prekoračenje možete otplatiti kad god želite. Odobrava se na rok od 6 mjeseci uz automatsko produženje sve dok imate redovne mjesečne prilive na tekući račun i ako na dan automatskog produženja niste u nedozvoljenom minusu preko 70KM, te ako ste uredni po svim ostalim kreditnim proizvodima Banke.

Addiko sigurna internet kupovina

Sve svoje Addiko Mastercard® kartice možete registrovati za Sigurnu internet kupovinu i koristiti ih na svim prodajnim mjestima, koja podržavaju Mastercard® SecureCode sistem plaćanja.

•    Osigurajte da vaš računar ima instaliran najnoviji antivirusni software.
•    Kupujte na poznatim i sigurnim web stranicama – ikona koja ih označava je zaključani lokot ili ključić u donjem desnom kutu ekrana.
•    Ignorišite e-mail poruke u kojima se traže vaši lični podaci, šifre, PIN i sl.
•    Uvijek isprintajte svoju narudžbu, uslove kupovine/povrata robe/isporuke, te adresu i telefonski broj prodajnog mjesta.

To je polica osiguranja života i vinkulirana je u korist Banke.

To je kamata koja se plaća na iznos kredita za razdoblje od dana isplate kredita do dana kada se kredit stavlja u otplatu. Visina interkalarne kamate obično se obračunava u visini redovne kamate iz ugovora, ukoliko nije određeno drukčije.

To je trošak obrade kreditnog zahtjeva, izražen u procentima, a izračunava se na iznos odobrenog kredita i naplaćuje jednokratno.

Odmah pozovite naš centar koji je dostupan 24 sata dnevno, na broj +387-36-444-234 a poziv možete uputiti radnim danima i na broj telefona Addiko kontakt centra +387 33 866 666. Naknadno dođite u poslovnicu Banke koja vam je izdala karticu kako biste ispunili svoje formalne obaveze i dobili drugu karticu.

Ova usluga vam omogućava da postanete svoj lični bankar i da sami kontrolišete stanje i promet na svojim prijavljenim računima, provjerite izvode i platne naloge, platite sve vrste računa unutar domaćeg platnog prometa, izvršite kupoprodaju deviza i niz drugih usluga, uz niže naknada. I sve to bez fizičkog dolaska u Banku!
Tačnije, Banka dolazi vama gdje god vi poželite: u vašu kuću, na vaše radno mjesto, u omiljeni internet kafe, ili na bilo koje drugo mjesto koje ima računar i internet vezu, kako u zemlji tako i u inostranstvu! U svako doba dana putem Addiko EBank imate direktan pristup vašim računima i time dodatno štedite vrijeme i novac. Vaše ćemo podatke zaštititi korištenjem najsavremenije tehnologije.

Plaćenje naknade za svaku uslugu je nepotrebno.

Odaberite odgovarajući paket i plaćajte jedinstvenu mjesečnu naknadu.

Paketi

 

Addiko Mobile

Plaćajte duplo povoljnije, iz udobnosti vašeg doma, kad god to vama odgovara!

Saznajte više

Addiko Mastercard kreditna kartica

Beskontaktna kartica za plaćanje po želji: revolving, odgođeno ili plaćanje na rate.

Kupujte na rate