Google Pay™
Nemate novčanik sa sobom? Nema problema!
Opustite se i plaćajte uz Google Pay uslugu brže i sigurnije – svojim mobitelom ili satom.
![Addiko 202503 21614 Absa Ggl Slider Fizicki 1920x900px[29] Addiko 202503 21614 Absa Ggl Slider Fizicki 1920x900px[29]](https://www.addiko-fbih.ba/static/uploads/Addiko-202503-21614-ABSA-GGL-slider-fizicki-1920x900px29.jpg)
Jednostavnije i praktičnije
Slobodno zaboravite novčanik,
jer za plaćanje vam treba samo
mobitel ili pametni sat.
Sigurnije
Podaci o vašoj kartici se ne
čuvaju na vašem uređaju niti
dijele prilikom plaćanja.
Bez dodatnih troškova
Na Google Pay transakcije
ne obračunavaju se nikakve
dodatne naknade.
Kako dodati karticu u Google Wallet™?
Ako imate Addiko mobile aplikaciju:
1.
Uđite u Addiko Mobile
aplikaciju.
Addiko Bank BiH
2.
Kliknite na tipku
“Dodaj u Google Pay”
na kartici koju želite
dodati u Google Wallet.
3.
Pratite uputstva
za dodavanje kartice.
Ako nemate Addiko mobile aplikaciju:
1.
Otvorite Google Wallet
aplikaciju.
2.
Dodirnite “Dodaj u Wallet”
i slijedite uputstva.
3.
Potvrdite svoju karticu ako
je potrebno. Nakon toga
ste spremni!
Google Pay i Google Wallet su zaštitni znakovi Google LLC-a.

Gdje plaćati putem Google Pay usluge?
Na milion prodajnih mjesta označenih znakom
za beskontaktno plaćanje ili Google Pay.




Plaćajte u trgovinama i online, a možete i podizati
gotovinu na beskontaktnim bankomatima.
Kako plaćati putem Google Pay usluge?
Samo otključajte svoj mobitel ili sat i prislonite ga
uz POS uređaj.
Za otključavanje mobitela ili sata koristite
uobičajenu metodu otključavanja uređaja (otiskom
prsta, prepoznavanjem lica, PIN-om ili uzorkom).
Kod online kupovine, odaberite Google Pay kao
način plaćanja i potvrdite narudžbu.
Najčešća pitanja
Google Pay je usluga unutar Google Wallet aplikacije koja omogućava beskontaktno plaćanje pomoću Android uređaja (mobitela ili sata). Usluga Google Pay nije proizvod banke, nego Google usluga koja Addiko klijentima omogućava dodatni kanal beskontaktnog plaćanja pomoću Android uređaja. Usluga radi na principu NFC tehnologije, odnosno bežičnog prenosa podataka na malim udaljenostima između dva uređaja (npr. POS aparata na prodajnom mjestu i mobitela).
• Telefon sa Android operativnim sistemom verzije 5.0 (Lollipop) ili novije.
• Pametni sat sa Wear OS verzijom 2.0 ili novijom.
• Telefon ili sat moraju imati NFC modul i fabrički instalirna, neizmijenjeni Android operativni sistem.
Korisnik je dužan postaviti metodu zaključavanja zaslona uređaja putem postavki uređaja (lozinka, uzorak, otisak prsta ili prepoznavanje lica). Ako zaključavanje zaslona nije postavljeno, kartica neće moći biti dodana u Google Wallet.
Ako korisnik u postavkama mobilnog uređaja obriše opciju zaključavanja zaslona, dolazi do automatskog brisanja kartice iz aplikacije Google Wallet. Korisnik će, ako ponovno želi koristiti Google Pay uslugu, morati unijeti karticu u aplikaciju na način kao i kod prve prijave kartice.
Ne, nema naknade niti dodatnih troškova za korištenje Google Pay usluge.
Google Wallet je dostupan za sve Addiko kartice privatnih i poslovnih korisnika.
Ne postoji ograničenje broja kartica koje možete dodati u Google Wallet. Ako unosite više kartica, u postavkama svojeg uređaja odabrat ćete koja će kartica biti primarna za terećenje prilikom provođenja plaćanja, a prilikom svake transakcije, ukoliko ne želite platiti primarnom karticom, možete promijeniti karticu za terećenje računa.
Da, svoju Addiko karticu putem Google Pay usluge možete koristiti na više Android uređaja (npr. istovremeno istu Addiko karticu možete imati i na mobitelu i na satu).
Na prodajnom mjestu prije transakcije samo otključajte svoj mobitel ili sat i prislonite ga uz POS uređaj. Kod online kupovine, odaberite Google Pay kao način plaćanja (ako online trgovina traži izaberite karticu iz aplikacije Google Wallet) i potvrdite plaćanje otključavanjem uređaja.
Za provođenje Google Pay transakcije, na mobitelu ili satu mora biti omogućena opcija „NFC i beskontaktno plaćanje“.
Prilikom plaćanja digitalnim novčanikom autentifikacija se vrši jednim od postavljenih načina otključavanja zaslona mobilnog uređaja ili sata (lozinka, uzorak, otisak prsta ili skeniranje lica), a PIN vezan uz fizičku karticu se ne koristi.
Da, Google Pay možete koristiti za podizanje gotovine s beskontaktnog bankomata. Kod podizanja gotovine na beskontaktnom bankomatu prislonite mobitel ili sat na mjesto označeno za beskontaktnu transakciju i unesite PIN kartice na bankomatu.
Ne, internet konekcija nije potrebna.
Google Pay ima jednake limite kao fizička debitna ili kreditna kartica.
Sve transakcije izvršene putem Google Pay usluge uvijek su autorizovane na uređaju pomoću lozinke, uzorka, otiska prsta ili skeniranja lica. Osim toga, podatke digitalizovane kartice nije moguće povezati sa stvarnim podacima fizičke kartice jer se podaci o fizičkoj kartici ne čuvaju na uređaju niti se dijele prilikom plaćanja. Na taj način u slučaju gubitka mobitela niko iz njega ne može izvući prave informacije o kartici.
U aplikaciji Google Wallet kliknite na karticu koju želite izbrisati, zatim na dio „Virtualni broj računa“, te na dnu ekrana izaberite opciju „Uklanjanje načina plaćanja“.
U slučaju gubitka ili krađe uređaja, odnosno saznanja ili sumnje u zloupotrebu uređaja ili personalnih sigurnosnih podataka, potrebno je bez odgađanja obavijestiti banku na broj 0800 2 0206, dostupan svakog radnog dana od 08:00 do 18:00h. Ukoliko pozivate iz inostranstva, pozovite broj + 387 33 866 666.