INFORMACIJA O RADNOM VREMENU ADDIKO KONTAKT CENTRA Ponedeljak – petak: 08:00 – 18:00h Vaša Addiko banka. |
Kontakt centar – viši nivo kvaliteta usluge
Poštovani klijenti,
Addiko Bank d.d. svojim klijentima pruža potpunu komunikacijsku podršku u vezi sa svojim uslugama, proizvodima kao i svim drugim pitanjima u odnosu klijenta i banke kroz uslugu Kontakt centar. Svrha ovog Kontakt centra je da se vama, klijentima banke, olakša pristup informacijama o banci, njenim uslugama, proizvodima i načinu poslovanja. Na ovaj način Addiko banka podiže kvalitet svoje usluge u komunikaciji sa klijentima na viši nivo.
Uz podršku Kontakt centra klijenti banke imaju mogućnost da veoma brzo i jednostavno putem telefona ili e-mail-a provjere sve neophodne informacije u vezi sa uslugama i proizvodima banke, te da dobiju brze, jasne i detaljne odgovore.
- sve potrebne informacije o proizvodima i uslugama banke za fizička i pravna lica;
- detaljne informacije o stanju i prometu za sve vrste računa fizičkih lica, od kredita, oročene štednje, platnih kartica, itd. (uz obavezno odobrenje kroz sistem identifikacije);
- informacije o potrebnoj dokumentaciji za otvaranje računa pravnih i fizičkih lica, platnom prometu, tarifama i naknadama;
- informacije i podrška za korisnike kartičnih računa, te usluga elektronskog i mobilnog bankarstva;
- informacije o adresama i radnom vremenu svih poslovnica;
- prijave gubitka ili zloupotrebe kartice.
Zbog povjerljivosti informacija koje se budu dostavljale putem telefonske komunikacije klijenti su obavezni da dostave točne lične podatke: Ime i prezime, ime oca, JMBG, adresu prebivališta i broj računa.
- Sva pitanja, sugestije i primjedbe klijenti mogu slati i na zvaničnu e-mail adresu banke: info.fbih@addiko.com ili standardne pošte na adresu: Trg solidarnosti 12, 71000 Sarajevo uz dostavljanje točnih ličnih podataka: Ime i prezime, JMBG, adresu prebivališta i kontakt telefon.
- Radno vrijeme Kontakt centra radnim danima je: od 08:00 – 18:00.