Poštovani klijenti,
za nas su vrijeme i sigurnost naših klijenata najvažniji. Budući da je tehnologija postala sastavni dio naše svakodnevice, danas je važnije nego ikada prije voditi brigu o zaštiti svog digitalnog života od sve češćih i naprednijih kibernetičkih prijetnji.
Briga o sigurnosti pristupnih podataka najvažniji je korak u zaštiti od moguće zloupotrebe vaših računa.
Addiko banka kontinuirano radi na jačanju svijesti o sigurnosti svojih klijenata, podataka i imovine, te vas molimo da svojim razumijevanjem i saradnjom pomognete u zaštiti vaše i naše sigurnosti. Kako biste zaštitili svoje lične podatke ističemo da su vaša lozinka i PIN isključivo vaše vlasništvo i ne smiju se dijeliti ni s kim – posebno ne sa nepoznatim osobama. Budite svjesni mogućnosti krađe identiteta ili phishinga: imajte na umu da od vas nikada nećemo tražiti da se autentificirate ili potvrdite svoje podatke izvan naših sigurnih komunikacijskih kanala. To znači da zaposlenici Addiko banke od vas nikada neće tražiti da im pošaljete svoje podatke e-mailom i telefonom ili tražiti da ih ažurirate putem posrednika. Ne vjerujte nepoznatim izvorima: ako primite e-mail ili SMS poruku od nepoznatog pošiljatelja, ne otvarajte linkove, a u slučaju da ste takav e-mail ili SMS poruku primili, molimo da nam to odmah prijavite, a poruku izbrišite. U slučaju da imate pitanja ili primijetite bilo šta sumnjivo, nazovite naš Kontakt centar na broj 033 866 666 ili nas obavijestite na e-mail info.fbih@addiko.com.
Hvala vam!
Vaša Addiko banka