Sarajevo, 31.10.2018. godine.
31.oktobar ima posebno značenje za Addiko banke u Bosni i Hercegovini. Naime, prije dvije godine, na Međunarodni dan štednje, Addiko brend je i zvanično ušao na bh. tržište, a mreža od preko 70 poslovnica je postala crvena. Fokusiranost na bitno, efikasnost i jednostavna komunikacija su vrijednosti koje jedan zajednički tim, koji djeluje u šest banaka svakodnevno provodi u praksi, nudeći klijentima drugačiji pristup bankarstvu.
„Našim smo klijentima uspjeli pokazati da bankarstvo može biti jednostavno i jasno. Sa pozitivnim poslovnim trendovima, rastom i ambicioznim razvojnim planovima nastavljamo i u narednom periodu. Kao i prethodne godine, i ove ćemo rođendansku radost podijeliti sa klijentima, omogućavajući im 31.10. plaćanje računa bez naknade u svim poslovnicama Addiko banke“, istakla je Sanela Pašić, predsjednica Uprave Addiko Bank dd Sarajevo. „Osim toga, dijelu učenika u školama u Sarajevu, Bijeljini i Grudama, kojima smo prošle godine donirali školske ormariće, donirat ćemo dodate školske udžbenike koji će učenici koristiti u školi, kako bismo im olakšali školske torbe i omogućili praviliniji tjelesni razvoj“, dodala je Pašić.
„Rođendan ćemo obilježiti nizom aktivnosti, među kojima bih istakao druženje za mališane sa područja Starčevice, na nedavno otvorenom Addiko dječijem igralištu“, istakao je Mario Ivanković, predsjednik Uprave Addiko Bank ad Banja Luka, te dodao da su će se mališani na igralištu moći igrati, družiti sa omiljenim likovima iz crtanih filmova i saznati više detalja o štednji i njenoj koristi.
Addiko banka je tokom protekle dvije godine značajno poboljšala sve ključne poslovne indikatore, finansijske rezultate i kvalitet imovine. Postavljeni su temelji za kontinuirano održivi rast, a uvođenjem modernih i jedinstvenih usluga koje direktno odgovaraju potrebama klijenata napravili smo veliki iskorak i bankarstvo, na veliko zadovoljstvo naših klijenata, zaposlenika i vlasnika, uveli u novo doba.
Tako mladi, a tako jasni i jednostavni, poruka je sa koju Addiko želi prenijeti klijentima povodom drugog rođendana.