„Kod nas je vrijeme valuta koja najviše vrijedi“ slogan je nove kampanje Addiko banke, kojom se promoviše brzina usluge Addiko banke, ali i generalno posvećenost banke vremenu i značaju koje vrijeme ima za klijente. Tokom proteklih godina, Addiko banka je napravila značajan iskorak u optimizaciji vremena koje klijenti provedu koristeći bankarske usluge. Istraživanja zadovoljstva klijenata i njihovih očekivanja bila su osnova za uvođenja niza pogodnosti za klijente, kako u skraćenju procesa trajanja usluga i minimiziranju količine potrebne dokumentacije, tako i uvođenjem specifičnih servisa koji omogućavaju korištenje bankarskih usluga bez odlaska u banku, i u najkraćem mogućem vremenskom periodu.
„Zbog ubrzanog tempa života vremena, nažalost, imamo sve manje, te zbog toga smatramo da ono nikad nije vrijedilo više, kako našim klijentima, tako i nama. Cijenimo vrijeme svojih klijenata i zato se trudimo da naše usluge budu jasne, jednostavne i efikasne. Kontinuirano radimo na optimizaciji procesa i digitalnoj transformaciji, te smo zahvaljujući tome u mogućnosti ponuditi proces odobrenje kredita za svega 30 minuta, što je dodatno smanjilo i vrijeme čekanja u poslovnicama, te značajno uštedilo vrijeme našim klijentima,“ istakla je Belma Sekavić-Bandić, član Uprave Addiko Bank dd Sarajevo.
„Vrijeme ne možete kupiti novcem, niti ga vratiti unazad. To nam je bila vodilja da u proteklom periodu implementiramo niz rješenja koja su našim klijentima olakšala pristup bankarskim uslugama. Dostupnost kroz različite digitalne komunikacijske kanale, uključujući mogućnosti apliciranja za kredit putem naše web stranice, elektronsko i mobilno bankarstvo, kao i društvene mreže, štedi vrijeme klijentima jer smo ih poštedili odlaska u banku,“ istakao je Boštjan Pečenko, član Uprave Addiko Bank ad Banja Luka.
Addiko Bank je nedavno i dobila prestižno međunarodno priznanje „Customers’ Friend – Predani Izvrsnosti“ koje se dodjeljuje kompanijama i organizacijama koje njeguju uzoran odnos prema svojim klijentima. Addiko Bank kontinuirano radi na uvođenju inovacija u bankarstvo, te unaprjeđivanju usluga kako bi iste prilagodili potrebama svojih klijenata, te poslovali s klijentima na način na koji im odgovara, u vremenskom roku koji im odgovara.