Addiko Banka u Bosni i Hercegovini dobila je priznanje „Customers’ Friend – Predani Izvrsnosti“ koje dodjeljuje međunarodna organizacija ICERTIAS – International Certification Association sa sjedištem u Švicarskoj.
Customers’ Friend certifikat je prestižno međunarodno priznanje koje se dodjeljuje kompanijama i organizacijama koje njeguju uzoran odnos prema svojim klijentima.
Organizacije nominirane za „Customers’ Friend“ prolaze strog proces analize koja uključuje niz provjera koje provodi organizacija ICERTIAS. Addiko Banka je, u sklopu ove certifikacije, prošla detaljan proces istraživanja i verifikacije koji je temeljen na četiri glavna analitička „stupa“: 1. Ugled, 2. Komunikacija i društvene mreže 3. Korisničko iskustvo; i 4. Povjerenje, pri čemu je svaki od ovih stubova dodatno vrednovan kroz pojedinačne podskupine.
Zahvaljujući visokim ocjenama, Addiko Banka je stekla pravo na status „Customers’ Friend – Predani Izvrsnosti“ (engl. Customers’ Friend – Dedicated to Excellence). Potpisivanjem službene Customers’ Friend deklaracije koja obvezuje tvrtke na održavanje izvrsnog odnosa sa svojim klijentima, partnerima i zaposlenicima – Addiko Banka je ispunila sve uslove u cjelosti kao nosilac prestižnog međunarodnog statusa i priznanja „Customers’ Friend – Predani Izvrsnosti „.
Pojašnjenja:
Svaki od ovih analiziranih „stupova“ podijeljen je na dodatne podskupine koje se pojedinačno vrednuju. Npr. „Ugled“ se ocjenjuje na temelju deset odvojenih podskupina: Odnos s klijentima; Podrška korisnicima; Odnos sa zaposlenicima; Odnos s poslovnim partnerima; Inovacija; Finansijska stabilnost; Kvalitet menadžmenta; Kvalitet proizvoda i usluga na tržištu; Konkurentnost i Društvena odgovornost. U “Komunikaciji i društvenim mrežama” procjenjuju se tri podskupine: Odnosi s medijima; Digitalna komunikacija; i Klasični kanali komunikacije. U “Korisničkom iskustvu” procjenjuje se pet podskupina: Intuitivnost; Jednostavnost; Brzina; Trajnost; i Dostupnost. U posljednjoj skupini ocjenjuje se: Kompetencija; Pouzdanost; Integritet i Transparentnost.
ADDIKO BANKA:
Addiko Bank je od 2016. godine, promjenom imena i branda, prisutna na tržištu Bosne i Hercegovine. Kao glavna nit vodilja navodi se pružanje jednostavnog i direktnog bankarstva za klijente, te je isto tako i fokus na pružanju izvrsnosti koja je dostupna svima. U središtu pažnje se nalazi klijent, pa se samim time i portfelj usluga kroji na način koji klijentu donosi najveću vrijednost. Prethodno navedene činjenice su jasno potkrijepljene i vrijednostima koje banka ponosno ističe, pa tako jedna od njih glasi: „Fokusiramo se na bitno te radije manje stvari radimo perfektno, nego više toga korektno. To znači da su nam bitni samo ključni proizvodi koji klijentima pružaju najveću vrijednost.“ Addiko Bank kontinuirano radi na uvođenju inovacija u bankarstvo, te unaprjeđivanju usluga kako u smislu pristupačnosti klijentima, tako i u smislu novih i inovativnih koncepata, ali na jasan i pristupačan način.
ICERTIAS – INTERNATIONAL CERTIFICATION ASSOCIATON:
ICERTIAS je privatna, politički nezavisna, međunarodna organizacija za istraživanje tržišta i certifikaciju, koja otkriva, potvrđuje i nagrađuje vodeće tvrtke, proizvode i usluge, usmjeravajući potrošače širom svijeta na najbolje što tržište može ponuditi.
Svojim Best Buy Award, QUDAL-QUality meDAL i Customers’ Friend certifikacijskim programima, ICERTIAS je trenutno prisutan u više od 40 zemalja na pet kontinenata. Osnovana u Švicarskoj 2011. godine, organizacija ICERTIAS registrirana je kao „ICERTIAS – International Certification Association GmbH“ u Trgovačkom registru kantona Zürich. Za više informacija posjetite www.icertias.com.